[email protected]
+38164 313 4799
Unikatni pokloni za vaše najdraže Pretraži
Brza dostava za 1-2 radna dana Pretraži
Uloguj se / Registracija
My Account
Login Register

Lost password?

* Pročitao sam i slažem se sa Politika privatnosti.

0 Korpa 0.00 € 0
0 Korpa

Vaša korpa je prazna.

Vrati se na prodavnicu
Korpa (0)
Međuzbir: 0.00 €

Naruči

Dostava za 1-2 radna dana

  • Podrška
    • Često Postavljana Pitanja
    • Kontaktirajte nas
  • Pratite Porudžbinu
  • O Nama
    • Dostava
    • Reklamacije
    • Kolačići i Politika Privatnosti
    • Uslovi korišćenja
    • O Giftyju
  • Za Nju
  • Za Njega
  • Za Rođendan
  • Personalizovani PokloniHot
  • Gifty
  • Golden Roses
  • Istraži Naš Shop
Facebook Instagram
Naručite telefonom: +38164313 4799
Menu Info
  • Za Nju
  • Za Njega
  • Za Rođendan
  • Personalizovani PokloniHot
  • Gifty
  • Golden Roses
  • Istraži Naš Shop
  • FAQ
  • Kontaktirajte nas
  • O nama
  • Pratite Porudžbinu
  • Kolačići & Privatnost
  • Uslovi Korišćenja
Uloguj se / Registracija
Facebook Instagram
Uloguj se / Registracija
My Account
Login Register

Lost password?

* Pročitao sam i slažem se sa Politika privatnosti.

0 Korpa 0.00 € 0
0 Korpa

Vaša korpa je prazna.

Vrati se na prodavnicu
Korpa (0)
Međuzbir: 0.00 €

Naruči

Dostava za 1-2 radna dana

  • Status porudžbine
  • Slanje & Dostava
  • Reklamacije
  • Način Plaćanja

Status porudžbine

Kako mogu da proverim status porudžbine?

Status svoje porudžbine možete pratiti u realnom vremenu unosom podataka o porudžbini na stranici Praćenje posiljke. Kontaktirajte nas ako ne možete da pronađete svoj broj za praćenje.

Nakon što je narudžba poslata, bit će vam potrebna 1-2 radna dana. Nakon otpreme narudžbe poslaćemo vam na broj za praćenje putem e-maila.

Stavio sam pogrešnu adresu za dostavu. Mogu li to promeniti?

Stavio sam pogrešnu adresu za dostavu.

Mogu li to promeniti? Ako vam se to dogodi, pošaljite nam poruku na [email protected] što je pre moguće, a mi ćemo se možda pobrinuti za to. Međutim, ne možemo garantovati ništa u ovom slučaju, jer se svi naši predmeti obično obrađuju odmah nakon što naručite i otpremite isti dan ili dan kasnije. Ako je vaša narudžba već ušla u proces otpreme, nećemo je moći zaustaviti. U svakom slučaju kontaktirajte nas, jer nas i dalje zanima i pokušaćemo da pomognemo u svakom slučaju. Znamo koliko je frustrirajuće platiti nešto što ne možete da koristite.

Moja porudžbina nije stigla na vreme, šta da radim?

Moja narudžba nije stigla na vreme, šta da radim?

Ako iz bilo kojeg razloga vaši predmeti ne stignu u roku od 30 radnih dana od datuma kupovine, obratite se na [email protected]

Dajemo 100% garanciju za zamenu ili povraćaj novca, bez postavljenih pitanja.

Slanje & Dostava

Kako isporučujete pakete?

Kako isporučujete pakete?

Ponosni smo što nudimo međunarodne brodarske usluge koje trenutno posluju u preko 100 zemalja i ostrva širom sveta. Ništa nam ne znači više od donošenja našim kupcima velike vrednosti i usluge. Nastavićemo da rastemo kako bismo zadovoljili potrebe svih naših kupaca, pružajući uslugu iznad svih očekivanja bilo gde u svetu.

Da li šaljete širom sveta?

Da. Omogućujemo besplatnu dostavu u preko 100 zemalja širom sveta. (Osim ukoliko nije navedeno drugačije)

Šta je sa carinom?

Nismo odgovorni za bilo kakve carinske troskove nakon što su artikli poslati. Kupovinom naših proizvoda pristajete na to da vam se može poslati jedan ili više paketa i da možete dobiti carinske takse kada stignu u vašu zemlju.

Koliko traje isporuka?

Vreme isporuke zavisi o lokaciji. Ovo su naše procene:

LOKACIJA *PROCENJENO VREME DOSTAVE
Srbija, BiH, Crna Gora 1-2 Radnih dana
Evropa 5-10 Radnih dana
USA 15-20 Radnih dana
Hrvatska, Slovenija, Makedonija 5-7 Radnih dana

*Ovo ne uključuje naše 1-2-dnevno vreme za obradu. Ovaj grafikon predstavlja samo procenu vremena isporuke. Do odlaganja može doći zbog praznika ili običaja. U nekim retkim situacijama. u nekim zemljama moze potrajati i do 30 dana.

Dajete li informacije o praćenju?

Dajete li informacije o praćenju pošiljke?

Da, primit ćete e-poštu nakon što pošiljka bude poslata s’ podacima o praćenju.

Reklamacije

Kako vratiti proizvod?

Ako je vaš proizvod oštećen ili vam se ne sviđa, slobodno nas kontaktirajte na e-mail: [email protected] ili preko kontakt obrasca za uputstva o vraćanju paketa. Rado ćemo vam pomoći. Molimo pročitajte i našu Politiku .

Kada ću dobiti povrat novca?

Nakon vraćanja proizvoda, obradićemo povrat novca u narednih 48 sati po vašem osnovnom načinu plaćanja.

Način Plaćanja

Načini plaćanja

Nudimo ove načine plaćanja:

  1. Paypal
  2. Western Union
  3. Payoneer
  4. SEPA bankovni transfer
  5. credit/debit card preko 2checkout-a
  6. platiti po dostavi (samo za Srbiju)

Sigurnost plaćanja

Gifty.rs poseduje najviše industrijske standarde kako bi vaše lične podatke zaštitio najboljim bezbednosnim rešenjima. Podaci o vašoj kreditnoj kartici i lični podaci šifriraju se tokom prenosa pomoću SSL-a (tehnologija sigurnog sloja utičnice), koja se široko koristi na Internetu za sigurno obrađivanje plaćanja.

  • Status porudžbine
  • Slanje & Dostava
  • Reklamacije
  • Načini plaćanja

Status porudžbine

Kako mogu da proverim status porudžbine?

Status svoje porudžbine možete pratiti u realnom vremenu unosom podataka o porudžbini na stranici Praćenje posiljke. Kontaktirajte nas ako ne možete da pronađete svoj broj za praćenje.

Nakon što je narudžba poslata, bit će vam potrebna 1-2 radna dana. Nakon otpreme narudžbe poslaćemo vam na broj za praćenje putem e-maila.

Stavio sam pogrešnu adresu za dostavu. Mogu li to promeniti?

Stavio sam pogrešnu adresu za dostavu.

Mogu li to promeniti? Ako vam se to dogodi, pošaljite nam poruku na [email protected] što je pre moguće, a mi ćemo se možda pobrinuti za to. Međutim, ne možemo garantovati ništa u ovom slučaju, jer se svi naši predmeti obično obrađuju odmah nakon što naručite i otpremite isti dan ili dan kasnije. Ako je vaša narudžba već ušla u proces otpreme, nećemo je moći zaustaviti. U svakom slučaju kontaktirajte nas, jer nas i dalje zanima i pokušaćemo da pomognemo u svakom slučaju. Znamo koliko je frustrirajuće platiti nešto što ne možete da koristite.

Moja porudžbina nije stigla na vreme, šta da radim?

Moja narudžba nije stigla na vreme, šta da radim?

Ako iz bilo kojeg razloga vaši predmeti ne stignu u roku od 30 radnih dana od datuma kupovine, obratite se na [email protected]

Dajemo 100% garanciju za zamenu ili povraćaj novca, bez postavljenih pitanja.

Slanje & Dostava

Kako isporučujete pakete?

Kako isporučujete pakete?

Ponosni smo što nudimo međunarodne brodarske usluge koje trenutno posluju u preko 100 zemalja i ostrva širom sveta. Ništa nam ne znači više od donošenja našim kupcima velike vrednosti i usluge. Nastavićemo da rastemo kako bismo zadovoljili potrebe svih naših kupaca, pružajući uslugu iznad svih očekivanja bilo gde u svetu.

Da li šaljete širom sveta?

Da. Omogućujemo besplatnu dostavu u preko 100 zemalja širom sveta. (Osim ukoliko nije navedeno drugačije)

Šta je sa carinom?

Nismo odgovorni za bilo kakve carinske troskove nakon što su artikli poslati. Kupovinom naših proizvoda pristajete na to da vam se može poslati jedan ili više paketa i da možete dobiti carinske takse kada stignu u vašu zemlju.

Koliko traje isporuka?

Vreme isporuke zavisi o lokaciji. Ovo su naše procene:

LOKACIJA *PROCENJENO VREME DOSTAVE
Srbija, Bih, Crna Gora 1-2 Radnih dana
Evropa 5-10 Radnih dana
USA 15-20 Radnih dana
Hrvatska, Slovenija, Makedonija 5-7 Radnih dana

*Ovo ne uključuje naše 1-2-dnevno vreme za obradu. Ovaj grafikon predstavlja samo procenu vremena isporuke. Do odlaganja može doći zbog praznika ili običaja. U nekim retkim situacijama. u nekim zemljama moze potrajati i do 30 dana.

Dajete li informacije o praćenju?

Dajete li informacije o praćenju pošiljke?

Da, primit ćete e-poštu nakon što pošiljka bude poslata s’ podacima o praćenju.

Reklamacije

Kako vratiti proizvod?

Ako je vaš proizvod oštećen ili vam se ne sviđa, slobodno nas kontaktirajte na e-mail: [email protected] ili preko kontakt obrasca za uputstva o vraćanju paketa. Rado ćemo vam pomoći. Molimo pročitajte i našu Politiku povratka.

Kada ću dobiti povrat novca?

Nakon vraćanja proizvoda, obradićemo povrat novca u narednih 48 sati po vašem osnovnom načinu plaćanja.

Načini plaćanja

Načini plaćanja

Nudimo ove načine plaćanja:

  1. Paypal
  2. Western Union
  3. Payoneer
  4. SEPA bankovni transfer
  5. credit/debit card preko 2checkout-a
  6. platiti po dostavi (samo za Srbiju)

Sigurnost plaćanja

Gifty.rs poseduje najviše industrijske standarde kako bi vaše lične podatke zaštitio najboljim bezbednosnim rešenjima. Podaci o vašoj kreditnoj kartici i lični podaci šifriraju se tokom prenosa pomoću SSL-a (tehnologija sigurnog sloja utičnice), koja se široko koristi na Internetu za sigurno obrađivanje plaćanja.

Uslovi & Privatnost

  • Način Isporuke
  • Reklamacija
  • Kolačići & Privatnost
  • O nama
  • Uslovi korišćenja

Informacije

  • FAQ
  • Kontakt
  • Naš Shop
  • Partnerstva
  • Pratite Porudžbinu

Gifty Nalog

  • Narudžbine
  • Adrese
  • Detalji naloga
  • Zaboravljena lozinka
  • Registracija

Pratite nas:

Facebook Instagram
© Gifty.ba – Sva prava zadržana.
Početna
Naši Pokloni
Mi koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj web stranici. Ako nastavite da koristite ovu stranicu, pretpostavićemo da ste zadovoljni sa njom.OK. Prihvatam